Menedzsment válaszok a XXI. század gazdasági és társadalmi kihívásaira : [Monográfia]
Szerzőségi közlés:
szerkesztők: Lencsés Enikő, Pataki László ; [szerzők: Amberg Nóra et al.]
Információhordozó:
nyomtatott anyag
További személynév:
Lencsés Enikő (agrárközgazdász) (1983-) (szerkesztette) Pataki László Zsolt (közgazdász) (1963-) (szerkesztette) Amberg Nóra (közgazdász) (1976-)
Kiadás helye:
Budapest
Kiadó neve:
Inform Kiadó és Nyomda Kft
Megj. éve:
2020
Terjedelem, fizikai jellemzők:
283 p : ill ; 24 cm
Megjegyzés:
Online teljes szöveggel elérhető a Magyar Tudományos Akadémia Repozitóriumában: real.mtak.hu
Bibliográfiai megjegyzés:
Bibliogr.: a tanulmányok végén
Nyelv:
Magyar
ISBN:
978-615-5666-43-8
Tárgyszó:
menedzsment nagy adat big data emberi erőforrás menedzsment innováció innovációmenedzsment menedzsment eszközök lean menedzsment vevőelégedettség fogyasztói szokások fogyasztói elégedettség döntéshozatal vállalati teljesítmény ruhaipar informatika tésztagyártás nonprofit szervezet mustártermesztés kozmetikai ipar kistermelő pénzügyi menedzsment fogyasztói bizalom élelmiszer-fogyasztás kultúrgazdaságtan településgazdaságtan könyvvizsgálat számviteli beszámoló filmnézés vállalkozás, mezőgazdaság
Osztályozás (ETO):
366.1 65.012.4 657 658.3
Részdokumentuma:
A döntéshozatal új megközelítései Big data Digitalizációs eszközök és okos kereskedelem a ruházati szektorban A mezőgazdasági szektor kis- és középvállalkozásainak innovációs potenciálja az EU jövőjében Az informatikai termékek életciklusának sajátosságai Kategória menedzsment HRM gyakorlatok regionális és hazai jellegzetességei nemzetközi összehasonlításban Hosszú távú tésztapiaci versenyképesség Lean menedzsment módszerek alkalmazása nonprofit szervezetek menedzsmentjében A nemzetközi és a hazai életútmodellek bemutatása és értékelése A mustártermesztés hazai és nemzetközi kereskedelmi helyzetének áttekintése A hazai és nemzetközi kozmetikai piac keresleti és kínálati oldalát befolyásoló trendek bemutatása, különös tekintettel a fenntarthatósághoz és a tudatos fogyasztáshoz köthető tendenciákra Kistermelők elégedettsége a piaci értékesítés egyes szempontjaival és a piacok választásának motivációi Az élelmiszerfogyasztói információ-ellátottság, a bizalom és a fogyasztói magatartás kapcsolatrendszere A kultúrafogyasztói magatartáshoz kapcsolódó elméleti modellek vizsgálata, különösen a filmnézés tükrében Helyidentitás és kapcsolódó vizsgálatok A települési önkormányzatok számlavezetési szokásai A könyvvizsgálat és a számviteli beszámolók minősége között fennálló összefüggések A könyvvizsgálati függetlenségre ható tényezők elméleti kérdései